Thursday, July 12, 2012

PENANTIAN suatu PENDERITAAN...

Assalamualaikum..
"penantian suatu penderitaan".. penah dgaq dak quote ceni.? hmm.. inilah best quote utk describe myself right now.. *sorry bahasa rojak ckit* baru sehari berpisah, belom 24jam lg, rindu itu sudah bertandang kembali.. mampukah aku bertahan utk skurg2nya 4 tahun akan dtg.? MasyaAllah, lamanya sebuah penantian.. blog nie sengaja dicipta utk aku curahkan segala yg tpendam dlm hati di samping mencari kekuatan dlm diri.. sesuai dgn nama blog la kan.? *Mencari Kekuatan* baeklah, sampai cnie dulu entry utk saat ini.. aku belom bsedia nak cta bnyk.. one fine day, InsyaAllah.. :')
Wassalamualaikum..


ada beberapa line lirik lagu yg aku nak kongsi bsama.. mari hayati.. 


Aku ini wanita biasa,
bisa sakit luka kerana cinta,
kadang ku kuat setegar karang,
kadang ku rapuh lemah liar merana...


No comments:

Post a Comment