Saturday, July 14, 2012

Ohoohoii... (org London dah balek)

Assalamualaikum..
selamat hari Sabtu manusia sekalian.. *hehe* Alhamdulillah, hari ini mood lbeyh ceria drpd biasa.. :D *upss mcm tagline Hotfm* hehehe.. family pakngah aku dah selamat smpi di Malaysia semalam.. setelah setahun merantau di negara org.. *menetap di London oo* makngah and pakngah aku so far so good.. xbnyk yg brubah.. tapi2, si budak pp tembam, Areeb Hifzi *aku pggey ayeeb jaa* dah pandai speaking.. pp dya pun dah blushing mcm anak mat salleh.. *comey sgt99* aku xikot p ambk depa kat airport pun.. tggu kat umah makngah jaa.. dlm pukul 10 lbeyh2 makngah smpi dgn keta Perdana hitam.. *pewitt* turun ja drpd keta, soalan first makngah tny "xdak bunyi kompang ka sambut org jauh blek nie??" *haha, makngah buat lwk pulak* aku, and semua kaum kerabat ppuan yg ada kat ctu pun salam peluk cium lah makngah.. *suasana sebak seketika huhu* selesai salam apa semua kami pun masok dlm umah.. ummi yg dah ready dr td terus kerahkan 'tentera2' dya supaya hidang mknn.. al maklum la nak bg 'org London' merasa mknn Malaysia.. mcm2 mknn ada.. nasik lemak, pulut durian, kurma kambing, and so on.. *mmg mkn besaq la smbut org London* apa yg best.? haaa, pakngah bwk blek coklat yg paling sedap aku penah mkn.. TEASERS nama coklat tu.. Subhanallah, mmg sedap sgguh! aku dan la mkn 4bjik.. *benda ckit, smpn kat org blkg sama huhu* sudah mkn, kami duk smbg2 sat.. jam pun tunjuk pukul 12 tgh mlm dah.. kami pun mtk diri utk pulang lah.. *xbuleh tdoq umah makngah, 'tentera' ramai sgt* kesimpulan dkt cnie, kita akan mula menghargai sesuatu bila ia pergi atau jauh dr kita.. baeklah, tiil then.. :)
Wassalamualaikum..

ayeeb dgn koleksi pensel AngryBirds :D

No comments:

Post a Comment