Friday, July 13, 2012

SEKALI LAGI... (aku rindu kamu)

Assalamualaikum..
apa hbaq semua.? *sehat2 sokmo kot noh* alhamdulillah, fizikal aku sehat.. tapi2, aku ada problem ckit dgn mental and hati.. aku rindu someone2.. *rindu sgt99, Allah ja yg tau* syg seribu kali syg, aku xbuleh contact dya lg.. knpa.? hmm, hubungan xdpt restu ibubapak .. sedih kan.? *huhu* xpaa.. inilah namanya pengorbanan.. sayang tera mana pun kita kat someone tu tapi andai xdpt restu ibubapak, jgn nak menukat laa.. klu ibubapak kata jgn, maka jgn la jwbnya.. insyaAllah, Allah dah janjikan yg lbeyh baek utk aku.. *mlm maseh muda* skrg focus aku ialah stdy, rasa hati letak tepi sat.. dah success nty aku pkiaq blek soal hati ini.. *yeahhh, ttba rasa ada smgt baru* semoga esok menjanjikan yg lbeyh baek utk aku.. till then.. :)
Wassalamualaikum..


No comments:

Post a Comment