Sunday, July 15, 2012

SEKETIKA... (aku di SP)

Assalamualaikum..
apa hbaq manusia sekalian.? hope everyone in the pink of health! *cewah, speaking pulak aku* hehehe.. syukur ke hadrat Ilahi, aku berbahagia lg hari nie.. :D *terima kaseh ummi* kenapa aku ucap TQ kat ummi.? haa, ada la sebab dya.. ;) ehem2, actually, hari nie Maktab Mahmud Alor Setar *sekolah aku lahh* cuti sempena Idul Ilmi.. kebetolan ummi pun ambk cuti hari nie.. apa lg.? start enjin keta, kami pederaih p SP.. *hoho* destinasi pertama kami, TESCO! :D kat ctu, kami shopping brg2 dpoq.. aku pun ambk ksmptn beli brg2 nak bwk blek umah sewa ckit.. *ummi yg byaq hehe* yg x bestnya, troli yg aku tolak td bunyi mcm nak 'luruh'! *bygkn bunyi kobokta haha* malu gila aku tolak menatang tu td.. jd tumpuan org ramai sat.. *huhu* okhe, hbes cta kat TESCO.. then, kami p AROMA BAKERY.. kat cnie, kami beli pekakas buat coklat.. *ummi aku buat part time usahawan coklat* next, kami p VILLAGE MALL.. fuhh, aku suka gila tmpt nie.. *mcm2 ada* aku jpa kakak aku kat ctu.. dya bwk baby mya.. comel sgt! *dan la snap pic dgn depa hehe* haa, knpa kami VILLAGE MALL.? saja syok2.. *hehe* ummi aku lapaq lasagna.. *mknn kat Pizza Hut* msok dlm Pizza Hut, ada sorg waitress lyn kami.. duduk ja kat ctu, pkra ptma aku buat ialah snap gmbq.. *yeah, once again hehe* aku order set meal 1.. ada pizza, mushroom soup, soft drink.. ummi pulak order lasagna laa.. *paham dahh* kami pun menikmati hidangan dgn penuh selera.. *xdan nak panggung kepala aih* mmg mkn sgguh laa.. knyg se'eh dbuatnya.. :D bila perot knyg, kami pun blek laa.. sblm tu sggah umah maktok sat.. *sj la p jenguk maktok* umah maktok ada Wifi.. dan la aku lyn UTube sedaih.. finally, kami blek umah.. elok msok dlm umah baru la bdn terasa penat.. *huhu* nty aku cta bnyk lg nah.? till then.. :)
Wassalamualaikum..

baeklah, mari kita preview gmbq.. :D
aku, baby mya, kak daa and abg waa :D

erm, nak makan apa yea.? :D
senyum dahulu sebelum makan :)


makanan dah habes, Alhamdulillah :D

2 comments: